czwartek, 14 lipca 2016

My little moments

W końcu mam wakacje :) I wreszcie przyjechałam do domu. Czekałam od ponad miesiąca, kiedy w końcu będę mogła na spokojnie usiąść i napisać coś nowego. Zawsze, gdy miałam natłok innych obowiązków, miałam tyle pomysłów na posty, a teraz.. pustka w głowie :) Ale nie martwcie się, niedługo moja głowa przestawi się na tryb wakacyjny i tematy przyjdą same.

Nie mam zbyt wielu nowych przepisów ani zdjęcia z jedzeniem do pochwalenia się, bo moja dieta w sesji woła o pomstę do nieba. Nie zajadam stresów, ale obiad składający się z gotowego kurczaka w panierce i frytek, nie jest wartym chwalenia się. Owszem, jest to blog typowo studencki, ale sami rozumiecie :)





Aktywność fizyczna w sesji też nie zachwycała, ale nie było tak źle. Pociesza mnie też fakt, że za tydzień jadę w nasze polskie góry i w końcu będę mogła się porządnie wymęczyć. Od kilku dni razem z chłopakiem wydłużamy nasze spacery, aby przygotować trochę nogi do większego wysiłku.
A tak przy okazji - czy polecacie jakieś dobre knajpy w Zakopanem i Murzasichle? Bardzo proszę o rady, w górach nie byłam od 6 lat!

A innych przyjemniejszych wydarzeń z ostatniego miesiąca to przeprowadzka :) Bardzo męcząca i boląca, ale w dwa dni udało się wszystko wysprzątać, spakować, wypakować, znowu posprzątać i nawet spać już na nowym łóżku. Od października na studiach będę mogła cieszyć się większą przestrzenią i porządną kuchnią :)

Tak jak już pisałam, pomysły na posty są trochę ubogie, ale jako, że za tydzień wyruszamy w dosyć długą podróż od północy na południe Polski, na pewno przygotuję post jedzeniowy. Pamiętam, że moje wakacyjne posty (tu, tu i tutaj)cieszyły się większym zainteresowaniem, mam nadzieję, że tym razem też Wam się spodoba :)

10 komentarzy:

  1. Cieszę się, ze już jesteś :) Wycieczki w góry zazdroszczę chociaż ja bym wybrała Pieniny ale kto co lubi :)
    Jesli chodzi o restauracje dobrą opinię ma Dobra Kasza Nasza - nie jadłam tam ale dużo osób chwali:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W górach byłam jeszcze za mało razy, by wiedzieć, gdzie warto jechać :D Ale na pewno kiedyś wybiorę się w Pieniny :)
    Też słyszałam o tej knajpie, zapiszę na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja to złoo :D Moja aktywność fizyczna podczas sesji również trochę podupadła ;(
    Gofry mmmniam - zjadłabym, ale mi nie wolno ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakopane to nie moje klimaty, bo tam za przeproszeniem jest ''dupa przy dupie'', a ja wolę bardziej odludne miejsca, ale wiem, że każdy woli co innego :) Ciesze się, że masz sesję za sobą! Udanego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego jedziemy do Murzasichle, gdzie jest więcej przestrzeni i wiele szlaków :) Ale w Zakopanem na pewno spędzimy jeden dzień i szukam czegoś dobrego do zjedzenia :)

      Usuń
  5. Rest tak samo ważny :)

    http://wildness.pe.hu/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great article. I read this article properly. This is one of the best posts. Thanks sharing this article
    threadless
    tshirt hell
    Teefury uk
    80s tees
    Teepublic uk
    Teeprings
    Spreadshirt coupon
    Redbubble coupon

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...