sobota, 14 maja 2016

Pomysły na zdrowe i kolorowe obiady

Pamiętacie mnie jeszcze? :)

Słuchając audiobook'a - biografię Steva Jobsa, mam chwilę by pochwalić się Wam moimi ostatnimi obiadami. Tak, naprawdę powoli wracam na lepszą drogę w mojej diecie. Nie, żebym odżywiała się tragicznie, ale ostatnio za często miałam w rękach chipsy, twierdząc, że nie mam na nic apetytu, a jeść muszę. Zwykle początek wiosny bardziej motywuje mnie do właściwych działań, ale w tym roku nawet piękna pogoda nie była pomocna. Ale od niedawna znowu znalazłam w sobie siłę, a filmik Florence Beauty sprzed dwóch dni dodatkowo dał mi kopa do działania.



Tortille z guacamole, mixem sałat i fasolą. Jedna sztuka jest naprawdę sycąca. Pomysł zaczerpnęłam z filmiku nissiax83.


Ukochana sałatka - mix sałat, ugotowany burak, pomarańcza, feta i sos balsamiczny. Polecam jeszcze do tego prażone migdały!


Domowy, banalnie prosty burger z ciecierzycy, do tego (nie ma na zdjęciu) domowe frytki.


Sałatka podobna do poprzedniej, ale z braku buraka są pomidory :)

Chciałam się jeszcze pochwalić Wam moim nowym zakupem - masłem orzechowym w ilości 1000 gram :) Tak, kilogram masła orzechowego - kilo szczęścia! Można go kupić w sklepie internetowym KFD lub w sklepach stacjonarnych. Cena jest naprawdę świetna jak na taką ilość, i co tu ukrywać - skład to 100% orzechów. Czego chcieć więcej? Chyba tylko owsianki, do której można dołożyć łychę szczęścia :)

Nie wiem też, czy znacie ten kanał na Youtube - ugotowani.tv. Kilka razy gdzieś się na niego natknęłam, ale dopiero od kilku dni po kolei oglądam wszystkie filmy :) Autorka ma świetne pomysły na drugie śniadania i obiady do szkoły/pracy, proste w przygotowaniu dzień wcześniej. Na pewno skorzystam z tych pomysłów, Wam również polecam!

Dzisiaj także kolejny raz skorzystałam z ćwiczeń Fitness Blender, o których wspominałam Wam wielokrotnie w postach The Fitness Routine. Moja kondycja nie jest szczytowa, ale i tak bardzo dobra jak na moją aktywność w ciągu kilku miesięcy. Myślę, że duży wpływ ma codziennie chodzenie na uczelnię i niekorzystanie z komunikacji miejskiej. Dziennie wychodzi średnio 6-7 kilometrów, w miarę szybkim tempem, więc nie ma tragedii :)

Co nowego u Was? :) 

23 komentarze:

  1. Wszystkie Twoje pomysły wyglądają świetnie! Sama studiuję i wiem, że często z czasem jest ciężko :) ale zawsze warto znaleźć chwilę dla takiego obiadu!

    OdpowiedzUsuń
  2. te burrito wygląda pysznie, a burger z ciecierzycy chyba za niedługo zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste, szybkie i pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wróciłaś - brakowało mi Twoich postów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :) Nie będę tutaj za często, bo mam sporo nauki na egzaminy, aż do 8 lipca :)

      Usuń
  5. Mnie też ich brakowało, chociaż komentuję pierwszy raz :) Z FitnessBlender ćwiczę półtora roku - chociaż akurat mam kilka dni przerwy ze wzgledu na pobyt w szpitalu (nad czym ubolewam - ale i tak porobiłam trochę ćwiczeń stojących na brzuch ;)).
    Próbowałam raz kupnego guacamole, ale mi nie smakowało. Ale wrapy z awokado chętnie bym przygarnęła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję! :*
      Mam nadzieję, że z Twoim zdrowiem jest wszystko w porządku i szybko się podreperujesz :)
      Najlepsze guacamole jest domowe, można samemu dostosować smak (bardziej czosnkowy, bardziej słony, cytrynowy itp.). Ale kiedyś były do kupienia gotowe w Biedronce i bardzo mi smakowały, żałuję, że teraz ich nie ma :)

      Usuń
  6. Mniam, mniam. Ta sałatka z burakiem mnie kusi bardzo. Mój narzeczony też by fikał z radości, bo uwielbia buraki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Najdłużej z tego wszystkiego przygotowuje się buraki, bo trzeba je ugotować :) Chociaż wiem, że ludzie jedzą je też na surowo, można spróbować :D

      Usuń
    2. No właśnie Paweł dość często je je na surowo :D Choć ja mimo wszystko preferuję ugotowane.

      Usuń
  7. Tortilla to mój ulubiony obiadek, kolacja czy co tam jeszcze :) kojarzy mi się z wakacjami, wiec tez mam do niej sentyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tortilla to mój ulubiony obiadek, kolacja czy co tam jeszcze :) kojarzy mi się z wakacjami, wiec tez mam do niej sentyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe potrawy, będę musiała spróbować sałatki z serem feta. Dawno nie jadłam, więc powinna smakować podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to teraz, latem, na obiad sałatki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko wygląda bardzo smakowicie :). Muszę spróbować połączenia buraka i pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo apetyczne te Twoje dania. Aż się zawstydziłam, że ja najczęściej jednak co popadnie i na szybko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tortilla wygląda przepysznie, ale wyskubałabym z niej fasolę, bo niestety, ale ja fasoli nie znoszę :)
    Kilogramowym masłem orzechowym, też bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O maaaaamo, ta sałatka z buraka, aż się poplułam :D Robię na bank!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tortilla super, ale ja dałabym czerwoną fasolę :) Widzę, że sos balsamiczny jest w akcji, też go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masło orzechowe również uwielbiam i staram się regularnie kupować :) Zdrowe i pyszne :) Pozdrawiam, http://przepisnamlodosc.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...