sobota, 16 stycznia 2016

Kaszkowe love

Ostatnio zebrało mi się na tęsknoty i jedyne o czym marzę, to powrót do najbliższych. A żeby tego było mało, przeziębiłam się, przez co od rana siedzę w szlafroku, pod kocem, z herbatą i staram się najmocniej, aby cokolwiek weszło mi do głowy, czytając podręcznik z interny. Nawet nie wiecie, ile bym dała za miseczkę rosołu od mamy... :)

Ostatnio przejadłam się wieloma rzeczami i brakuje mi pomysłów na smaczne i szybkie śniadania/kolacje. Znowu powróciłam do kaszy mannej, która w moim przypadku jest zwykle bardzo gęsta, przez co zapełnia żołądek na dłużej. W końcu wypróbowałam też mleko ryżowo-kokosowe z Lidla, o którym pisałam tutaj i mogę Wam śmiało go polecić!

Mleko ryżowo-kokosowe, banan, granat, siemię lniane

Banan, domowa konfitura malinowa, kakao

Banan (pod spodem), konfitura malinowa, jagody goji, masło orzechowe


Mam nadzieję, że zainspirują Was te smaki. Jestem pewna, że są one wszystkim znane, ale czasami warto je przypomnieć.

A co Wy jecie aktualnie na śniadania? Piszcie, chętnie się zainspiruję :)

8 komentarzy:

  1. Proszę mi tu nie smutać.. uśmiechnąć się bo smutek piękności szkodzi. Niedługo ferie to wrócisz do domu a ten czas poza domem szybko Ci zleci :) No i kuruj się - wracaj do zdrowia :) Przed snem wypij macierzankę i zjedz kanapkę z masłem i czosnkiem :) Zdrówka ;)

    A kaszki apetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe te propozycje :)
    życzę szybkiego powrotu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj do radości Kochana ;* a kaszki wyglądają mega <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, więcej uśmiechu :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mąż lubi takie smaki :) Powodzenia w nauce! Ja przeżywam już siódmą sesję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio zajadam się płatkami jaglanymi. W smaku trochę podobne do kaszy mannej, tylko nie aż tak drobne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj do zdrowia! Czaję się i czaję na to mleko, ale chyba mnie namówiłaś, zadzieram kiecę i lecę do Lidla ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mlekiem z Lidla mnie skusiłaś.Koniecznie muszę zbadać, o co tutaj chodzi i kupić je jak najszybciej.Jako dziecko zawsze lubiłam kaszę mannę, ale tylko taką, w której łyżka mogła stanąć i tak mi już zostało. Dodatek kakao jest szczególnie kuszący...:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...