środa, 23 grudnia 2015

Wesołych Świąt!!!


Kochani :) Czas nas goni, na pewno wszyscy krzątacie się po kuchni, pomagacie, pichcicie, podjadacie smakołyki, więc nie będę się rozpisywać. Każdy z nas ma swoje tradycje, zwyczaje i pragnienia, jak mają wyglądać Święta. Dlatego życzę Wam przede wszystkim takich Świąt, jakie sobie wymarzycie :) Spędzonych w gronie ukochanych, bez pośpiechu i kłótni i przede wszystkim w zdrowiu! Tego samego chciałabym Wam (i sobie) życzyć w nadchodzącym 2016 roku. Spełniajcie swoje marzenia, krok po kroku, zdobywajcie wiedzę i prawdziwych przyjaciół, uśmiechajcie się :) 


Próbuję jakoś podsumować rok i ciężko mi stwierdzić, jaki był. Osiągnęłam pewne sukcesy, ale w niektórych kwestiach po prostu straciłam motywację i mam wrażenie, że robiłam krok do tyłu. Zrozumiałam kilka ważnych rzeczy i zaczęłam bardziej czerpać z życia ile się da. Jednak kosztem innych spraw. Wakacje były prze-wspa-nia-łe i nie zamieniłabym w nich ani jednej sekundy. Cały czas dążę do tego, by otaczać się tylko dobrymi ludźmi i idzie mi to w miarę dobrze. Na pewno więc nie wyszłam w tym roku na minus (nie wliczając portfel, który świeci pustkami ;).


Święta, tak jak rok temu, spędzam w małym, ale kochanym gronie. Cały czas coś się robi w kuchni, na szczęście nie ma u nas wielkiego szaleństwa, nie robimy kilogramów jedzenia, przez co wszystko zjemy z apetytem. W tym roku ponownie zrobiłam ciasteczka pomarańczowe z jednego z przepisów nissiax83. Ponownie wyszły przepyszne i za chwilę zabiorę się za pakowanie ich w małe upominki. :)
Następnego postu możecie spodziewać się dopiero w styczniu, bo w tym świątecznym szaleństwie nie mam w planach siedzenia przed komputerem. :) A w następnym tygodniu wyjeżdżam w trasę Warszawa-Kraków, naładuję baterie, aby znowu mieć siłę na nadchodzące tygodnie na uczelni. :)

9 komentarzy:

  1. Dziękuję. Wiesz nie ważne ze Święta spędzone w małym gronie - liczy się miłosć :)

    Chciałabym życzyć Tobie i całej Twojej rodzinie Świąt pełnych miłości, pokoju, radości, dobra.. niech przepełnią One Wasze serca, cały dom. Niech dzieciątko Jezus pobłogosławi Wam, narodzi się w Waszych sercach :)Życzę udanej zabawy Sylwestrowej oraz tego aby Nowy Rok był pełen pozytywnych niespodzianek, aby spełniały się Wasze marzenia i aby był on lepszy od 2015 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i spokojnych Świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Ja również życzę Ci Wesołych, zdrowych, rodzinnych i wspaniałych świąt Bożego Narodzenia! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana najlepszego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych i pełnych magicznych chwil świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jest to zdecydowanie najodpowiedniejsza chwila na refleksje, tak to juz jest, ze jedno idzie do przodu a drugi albo sie cofa/stoi w miejscu. Trzeba nad soba pracowac ;)
    szczeliwego nowego roku zycze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkich pozytywnych zmian, a przede wszystkim zdrowego podejścia do świętowania. Spełnienia noworocznych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jem tylko gorzkie :) Ta akurat mi nie smakowała ;/ Z czystym sumieniem mogę polecić Ci J.D.Gross z Lidla - za tabliczkę 125g płacisz 3,99zł :) Recenzja jest u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...