niedziela, 22 listopada 2015

Szybkie dania, które ratują mi dzień

Nie pamiętam ostatnich tygodni, naprawdę :) Pamiętam jedynie bieganinę mieszkanie-uczelnia-wykłady-mieszkanie i tak w kółko. Na szczęście nie zapomniałam o odrobinie odpoczynku i weekendy spędzałam przecudownie!
Ostatnio mam problem z gotowaniem obiadów. Nie tylko ze względu na brak czasu, ale przez te zamieszania straciłam apetyt. Nie mam ochoty na nic szczególnego i gotowanie czegokolwiek jest ogromnym wyzwaniem. Może macie jakieś pomysły? Pomóżcie! :)

Poniżej chciałam pokazać Wam kilka propozycji, które ratowały mój żołądek i nie sprawiły, że przybyło mi kilogramów. Ba, chyba nawet utrzymuję wagę, biegając na zajęcia mam zapewnione codzienną dawkę cardio ;)



Domowa zupa krem z cukinii + chipsy z batatów

Domowej roboty frytki ze zwykłych ziemniaków. Dzięki Ani odkryłam wreszcie, jak stworzyć chrupiące frytki. Aniu, jeśli kiedyś to przeczytasz - dziękuję!!! :)

Kotleciki z kaszy jaglanej i brokułów - bardzo sycące i łatwe do przetransportowania. Zrobiłam do nich delikatny sos czosnkowy, polecam. :)

A co u Was słychać? :) Jeśli macie jakieś proste pomysły na obiadki, szczególnie dla poprawy apetytu, piszcie proszę! :)

24 komentarze:

  1. Nigdy nie próbowałam zup z Marwitu, a z chęcią wypróbuję, bo soki mają pyszne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeeepus na kotleciki poprosimy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się kiedyś zabrać do tych kremów! Brokułowy kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te zupy sprawiają świetne wrażenie, tylko chyba cena trochę odstrasza jak na zupę. ja mam małe wymagania, więc nie mam żadnych problemów z szybkim obiadem. lubię np. kaszę grczaną z czerwoną fasolą albo z rybą w pomidorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, jeśli chodzi o cenę.. Mi te opakowanie akurat starcza na dwa razy, czyli wychodzi 2,50 zł za porcję. Wiadomo, na stołówce można zjeść trochę taniej, ale dlatego taka gotowa zupa jest u mnie awaryjna :)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tej zupy :) A frytki piekłaś czy smażyłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak robiłaś frytki, że wyszły chrupiące? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam pytać o to samo! :D frytyyy najlepsze!

      Usuń
    2. Wszystko wyjaśniłam w najnowszym poście :)

      Usuń
  7. Poproszę przepis na chrupiące frytki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. JAko studentka powiem tak - kocham takie dania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te kotleciki, dostaniemy dokładny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten stan, kiedy w tygodniu brak jest czasu na porządne obiady z powodu zajęć na uczelni, czy innych aktywności. Twoje propozycje są świetne, zwłaszcza chipsy z batatów :) osobiście lubię na szybko zrobić sobie spaghetti lub makaron z warzywami lub sosem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie propozycje pyszne i te frytki, super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem z brokułów i fryty mniam <3 nie próbowałam jeszcze tych gotowych zup Marwitu, a kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak robisz domowe frytaski?

    OdpowiedzUsuń
  14. Intrygują mnie frytki w wersji chrupiącej... Wychodzą mi czasem chrupkie i nie wiem, czy to zależy od gatunku ziemniaków, czy od sposobu pieczenia? Bo nieraz są takie sobie, a chciałabym jednak mieć zawsze chrupaski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wszystko ma na to wpływ, ale ja korzystałam nawet z młodych ziemniaków, które mają więcej wody, a dzięki dodaniu odrobiny mąki też były chrupiące :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...