czwartek, 17 września 2015

Pancakes na elegancko


Uwielbiam naleśniki, pancakes i wszelkie racuchy, a niestety tak rzadko je robię. Na szczęście miałam okazję zrobić z chłopakiem przepyszne placuszki, z kawałkami gorzkiej czekolady, syropem klonowym i owocami leśnymi, polecam! 
Przepis pochodzi z Moich Wypieków, od siebie dodaliśmy czekoladę i inne dodatki. A ja chciałabym pochwalić się Wam cudnymi zdjęciami wykonanymi przez mojego chłopaka (przy okazji zapraszam na jego instagrama). Jest w nich trochę i mojej zasługi - możecie zobaczyć, jak przesiewam mąkę i nalewam syropu klonowego ;)




29 komentarzy:

  1. OMG :) wspaniałe i te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłaś ochoty na pancakes. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czemu tak rzadko robie pancakes... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia <3 Cudowne, zamawiam porcję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie, a zdjęcie jak z reklamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To teraz czekamy na Twoje zdjęcia! :) No chyba, że razem będziecie tutaj działać i nas kusić apetycznymi foodkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chciałabym cykać takie cudne fotki, niestety nie mam takiego sprzętu, a moją cyfróweczką chyba cudów nie zdziałam :D

      Usuń
    2. Chyba pierwszy komentarz nie doszedł, także powtórzę: a i owszem fotki super ale...daj spokój! Twój foodbook z wakacji też kusił bo jak oglądałam zdjęcia i czytałam wpis to aż nabrałam chęci na zjedzenie tych wszystkich specjałów, które Ty tam miałaś. Także no! Kuś nas dalej swoimi relacjami (ja to szczególnie za tymi spożywczymi jestem) i działaj! :)

      Usuń
    3. Dziękuję, takie komentarze naprawdę dają pozytywnego kopniaka i motywują mnie do działania! :*

      Usuń
  7. Te paszteciki brzmią smacznie :) A te bułeczki mają farsz ze szpinaku, czy to tylko taki dodatek? :) Ja również wolę domowe pieczywo - chociaż ostatnio skusiłam się na precle z Kauflandu (kupiłam trzy;P). Wiem, ze to z mrożonego ciasta ale są bardzo smaczne i uległam :) Przymierzam się by sama takie upiec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo jak to smakowicie wygląda, a to pewnie nie tylko zasługa pięknych zdjęć :) Muszę zrobić, nie ma bata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam przepis na pancakes już od dawna, ale jakoś nie miałam okazji ich zrobić... Może to już pora?
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, koniecznie wypróbuj swój przepis! :)

      Usuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Faktycznie niezwykle eleganckie te placuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmią smacznie :) A tam jest jeszcze jakiś ser? ;)

    Precle są w Lidlu ale po 1,39zł - nie jadłam ale pewnie smakują tak samo ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają niesamowicie! Pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety za daleko mam tam do Ciebie :( A precla zawsze warto spróbować a potem upiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż za wspaniałość! ...Ach!!! Gdyby ktoś dla mnie zrobił takie eleganckie danie! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż mi sie zachciało jeść, a jestem jeszcze w pracy. Bardzo ładne zdjęcie naleśniczków

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiem już co podrzucę chłopakowi następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że ładne, puszyste wyszły - super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedyś się do Ciebie wproszę na te placki, po raz kolejny robisz mi na nie ochotę :D Zdjęcia bardzo fajne i apetyczne :) Dobra z Ciebie modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha zapraszam :D Jak dobrze zagadam chłopaka to zrobi nam jeszcze sesję zdjęciową haha :)

      Usuń
  19. Wygląda naprawdę smakowicie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...