sobota, 20 czerwca 2015

Tarta z cukinią i kurczakiem



Baaardzo zainspirowana tartą Mery, sama podjęłam się tej próby. :) Mąkę pszenną zastąpiłam kukurydzianą, nie dodałam pomidorów, za to wierzch posypałam serem. Jeśli chcecie więc przepis, zaglądnijcie do Mery!

Dlaczego zamieniłam mąkę? Zmagam się z chorobą Hashimoto. Leki jak najbardziej działają i nie odczuwam większych dolegliwości. Ale pojawia się coraz więcej informacji i publikacji medycznych o tym, że dieta bezglutenowa może pomóc w chorobie. Podobno gluten może nasilać pojawianie się autoprzeciwciał. Dlatego też chciałabym powoli wprowadzać przepisy bezglutenowe do swojego życia, aby być może w końcu przejść na nią 100%. Jeśli wyniki badań by się poprawiły, zmotywuje mnie to do dalszego działania. :) 


A co u Was dzisiaj na obiad? :)

6 komentarzy:

  1. Musi być pyszna! Uwielbiam takie tarty mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mam fazę na cukinię i szukam fajnych przepisów. Ta tarta wygląda super, jutro mam nadzieję, pojawi się na moim stole ;) Pozdrawiam!
    Iza z moon-child.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...