sobota, 28 marca 2015

Studenckie śniadanie i kolacja :)

Ostatnie tygodnie były jak jakiś maraton, tylko bieganie i bieganie :) Nareszcie przed Świętami mam odrobinę wolnego czasu i mogę psychicznie nastawić się na najbliższe 3 miesiące, które będą jeszcze gorsze. 
Przez tą bieganinę naprawdę nie mogłam skupić się na bardzo zdrowym odżywianiu i niestety w moje ręce wpadały czasami batoniki i czekolada. Ale już się zbieram w garść, dzięki kilku wolnym wieczorom ćwiczenia poszły w ruch!
A ostatnio moje śniadania/kolacje wyglądają właśnie tak: albo kanapka, albo kasza manna/owsianka. Kanapka - zawsze z czymś zielonym z dodatkami, a kasze zawsze z bananami :)



A czy Wy macie jakieś ulubione połączenia smakowe jeśli chodzi o kanapki i owsianki? :)

24 komentarze:

  1. Ważne by jeść to co się lubi ;) Co do kanapek to bardzo lubię:
    - grzanki z pieczarkami i natką pietruszki/szczypiorkiem
    - grzanki z pieczarkami, jajkiem sadzonym lub ugotowanym "mole" i szczypiorkiem
    - grzanki/kanapki z warzywami na ciepło w sosie pomidorowym
    - kanapki z sałatką jarzynową
    - kanapki z serkiem capri i pomidorem
    - z rozpuszczoną gorzką czekoladą
    - z masłem orzechowym
    - domowe vege burgery :)
    więcej "grzechów" nie pamietam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanapki z gorzką czekoladą jeszcze nie jadłam! :)

      Usuń
  2. ja uwielbiam kanapki (tosty) z pastą z awokado i kiełkami rzodkiewki :) Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, moja miseczka z owsianką wygląda dokładnie jak Twoja! zawsze z bananem <3 czasami robię wyjątek dla borówek, albo truskawek tylko :)
    ale banana od jakieś czasu zawsze dodaję w postaci papki rozgniecionej widelcem :D
    Jednak i tak najbardziej mi się chce ostatnio chleba! mogłabym ciągle na śniadanie jeść :D
    z żółtym serem i jajkami sadzonymi, albo z pastą czekoladową z awokado i banana, albo z masłem orzechowym i bananem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, u mnie banan to podstawa + inne owoce :))
      Też mam właśnie ostatnio ochotę na pieczywo i dlatego się Was tak wypytuję o fajne połączenia, żeby sobie urozmaicić śniadanie :)

      Usuń
  4. Mniam mniam :) studenckie nie musi być niezdrowe jak widać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kaszę mannę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kanapki z jakiem sadzonym <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj przeróżne. A przede wszystkim wciąż kombinuję wiec trudno mi odpowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie umiem żyć bez kanapek, mogą być proste...byle były. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj w kubie, ja jeszcze bez ziemniaków nie umiem żyć ;)

      Usuń
    2. Jak byłam mała to ziemniaki ( i do tego łyżeczka masła) była podstawą mojego życia :D

      Usuń
    3. Oooo... jak bardzo dobrze mnie rozumiesz ;)

      Usuń
  9. Owsianki? Koniecznie owoc+jakieś słodkie mazidło/masło orzechowe/czekolada, a kanapki? Koniecznie, codziennie je jem, a dodatki to to na co mam ochotę, a codziennie jest inna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja owsianka to zazwyczaj : domowe niepasteryzowane maliny, żurawina, banan lub
    banan, syrop klonowy, rodzynki albo jagody goji, żurawina, mgdały, orzechy nerkowca i wanlia. latem uwielbiam też z truskawkami :3 Pysznosci!

    Pozdarwiam i zapraszam do sb
    cam z www.befitandsexystudentlife.blogspot.com
    Również będę zamieszczać studenckie przepisy :D
    Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałabym się pokroić za świeże maliny albo truskawki <3

      Usuń
  11. U mnie owsianka obowiązkowo z świeżymi owocami - truskawki,banany,maliny,kiwi -- czesto kupuję w makro hurtem i jem cały tydzień i do tego masło orzechowe <3 Nigdy mi się nie znudzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + oczywiście zostaję na dłużej i dodaję do obserwowanych :)

      Usuń
    2. Chciałabym, żeby Makro było bliżej mnie.. wyrobiłabym kartę i woziłabym chyba owoce w kartonach :D

      Usuń
  12. ja na ser patrzeć nie mogę - współlokator zapewniał mi kilka razy dziennie roznoszący się po całym mieszkaniu "zapach" topionego w mikrofalówce sera ;/

    ahhahahahahah, a ja często sobie jem jak Małysz - bułkę z bananem, naprawdę dobra sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygląda ta bułka :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...