piątek, 20 marca 2015

Rzeczy, które chcę zrobić w ciągu 5 lat

Wracam do świata żywych. A przynajmniej na weekend. Ostatni tydzień dał nieźle w kość, zabrał trochę sił, ale dodał wiary i radości. Mimo, że spałam po 5 godzin, a o cieplutkim obiadku mogłam tylko pomarzyć.
Kiedy tak biegałam między zajęciami, znalazłam chwilkę żeby trochę pomarzyć. I takie cele mi się nasunęły na myśl:

1. Wybrać specjalizację i znaleźć pracę, która będzie przynosić mi radość, satysfakcję i pewność siebie. I to chyba najtrudniejszy punkt z moich małych marzeń. Szczególnie, kiedy sama jeszcze nie wiem, czego w sumie chcę. Mam nadzieję, że w ciągu najbliższych 2-3 lat wreszcie się z tym ogarnę..
2. Mieć swój własny kąt - dom, mieszkanie, nieważne. Byle było nasze. :)
3. Mieć psa. Niespełnione marzenie z dzieciństwa. Prawdę mówiąc chętnie wzięłabym jakiegoś psiaka ze schroniska, każdy potrzebuje miłości i rodziny. Z drugiej strony kiedy oglądam filmiki z mopsami, po prostu nie mogę się napatrzyć na te malutkie prosiaczki. :D Może uda mi się to wszystko jakoś połączyć, bo tutaj wystarczą tylko chęci.
4. Nadal w pełni akceptować siebie i zmieniać to, co powinno być zmienione.
5. Zacząć w 100% otaczać się ludźmi, z którymi będę czuła się pewnie, bezpiecznie i szczęśliwa. Żadnego narzekania i jęczenia, żadnego samolubstwa, żadnego wysysania energii.

To co? Zabieram się za robotę! *

A może Wy chcielibyście się podzielić swoimi planami? Wiem, że czasami lepiej nie zapeszać, ale jeśli naprawdę się czegoś chce, można to osiągnąć, nawet jeśli się komuś wygada :)

* A co do roboty, to przepraszam za brak odezwu na Waszych blogach. Na dniach na spokojnie usiądę i wreszcie poczytam, co u Was słychać, bo strasznie się stęskniłam :)

22 komentarze:

  1. Pięknie, życzę powodzenia!
    Ja w przeciągu 5 lat chcę wybrać dalej dobre szkoły i jak najlepiej wykorzystywać każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mopsy sa przeurovze, wiem co mowie bo sama jestem wlascicielka mopsicy. Mialam takze mopsa, ale troszke ponad rok temu musialam go uspic bo byl juz bardzo stary i schorowany. Psiaki ze schroniska tez przynosza mnostwo radosci :) co do wlasnego kata- to jeden z moich glownych planow. Do tego obronic licencjat i mgr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Punkt 3 - zaczęłam pracować nad sobą już spoey czas temu, ale ciągły rozwój to coś co sprawia, że stale się dowartościowuje.
    Punkt 4 - mam tak samo. Tylko czemu okazuje się, że nie umiem trafić na takich ludzi?

    1 - tu bym dodała jeszcze, żeby znaleźć już więcej czasu na pogłebianie wiedzy z dziedziny z którą wiąże plany. Jednak mało czasu zostaje mi poza tym bieżącym materiałem.

    2 - już wiem bo zostało to postanowione, że razem z chłopakiem w przyszłym akademickim roku wynajmiemy coś dla siebie. Nie będzie to nasze, ale zdecydowanie będę się czuła lepiej niż w akademiku.

    Nie wiem czemu w takiej kolejności o tym napisałam. Chyba dlatego że ostatnio bardziej skupiam się na tej wewnętrznej sferze.

    Kurczę mam wrażenie, że mogłybyśmy się dogadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymała mocno kciuki, żebyście znaleźli jakiś fajny kącik z chłopakiem. Najważniejsze, żeby być razem, od razu łatwiej się we wszystkim odnaleźć. :)

      Usuń
  4. Trzymam za Ciebie kciuki Kochana :) to widzę, że mamy podobnie z tymi mopsami, ja mam bzika i pewnie w przyszłości stanę się posiadaczką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja obsesja aż mnie przeraża, a mój chłopak w tym nie pomaga, tylko podsyła filmiki i zdjęcia :D

      Usuń
    2. To widzę, że obsesje chodzą w parach, bo u mnie to samo :D Ale mnie mój chłopak zaraził tą obsesją :D miał kiedyś czarnego mopsika, ale niestety jego była zabrała go ze sobą ;(

      Usuń
    3. My się zarażamy nawzajem, ale chyba to i od niego się wzięło :) kiedyś sobie kupimy i się spotkamy na jakimś mopsikowym spacerze :D

      Usuń
  5. Fajnie, że stawiasz sobie cele. Tak jest łatwiej je zrealizować :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mądre postanowienia :) trzymam kciuki zeby się udało ze wszystkim! co do pracy - ja od jakiegoś czasu mam takie wątpliwości że to co robię nie sprawia mi zadnej przyjemnosci, ze czas cos zmienic ale jestem z tych co boją się zmian :) oby wiosna dała mi porządnego kopa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się często boję, ale jak już się za coś zabiorę, to zwykle nie żałuję. A podobno jeśli kochasz to co robisz, nie pracujesz ani jednego dnia w roku :)

      Usuń
  7. Widze że blog ciekawy ale chyba na nim nie zarabiasz. A możesz zarobić całkiem nieźle promując produkty związane ze zdrowiem , szkoda żeby ruch na twojej stronie się marnował, jak możesz dorobić sobie niezłą pensję, wpisz sobie w google - spieniężanie stron o zdrowiu i urodzie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne cele! I prawdziwe! Wszystko jest do zrealizowania trzeba tylko być wytrwałym :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto stawiać sobie takie cele, choć czasem ich spełnienie nie jest możliwe nawet mimo nieograniczonych chęci. Są różne koleje losu. Z drugiej jednak strony ten przypadek może spowodować, że za 5 lat będziesz dokładnie tam gdzie chciałaś być. Co do psów to polecam maltańczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Moje plany i marzenia nie dość, że mogą mi się zmienić (kobieta zmienną jest :), to czasem po prostu nie wychodzi. Wychodzę z założenia, że nic nie dzieje się bez przyczyny i nawet, jeśli coś się nie uda, to jakoś się wszystko ułoży. A przynajmniej w to wierzę :)

      Usuń
  10. Też imam pododbny plan :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I jak tam realizacja? Może mały update? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię na pewno. Ale jeszcze potrzebuję trochę czasu! :)

      Usuń
  12. Świetny plan :) Powiem Ci, że mam bardzo podobny. Zaczynam od studiów - wybrałam kierunek, o którym marzyłam od dawna - grafika komputerowa. Chcę iść na zaoczne, żeby od razu zacząć pracować, mam nadzieję, że uda mi się coś szybko znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaplanowanie sobie tak dużej ilości czasu to na prawdę nie lada wyzwanie. Jednakże muszę przyznać, że jeśli zaplanujemy sobie pewne sprawy do załatwienia będziemy dążyć do tego by ten cel osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...