piątek, 6 marca 2015

Moje najnowsze nabytki

Ale mam tempo!

Napój Arizona, z zieloną herbatą i granatem.
Chipsy wegetariańskie, bezglutenowe, z obniżoną zawartością tłuszczu.
Sos curry do kurczaka.

Napój smaczny, chociaż rzadko piję tego typu napoje. Chipsy spróbowałam i nawet mi smakują. Lekko solone, niezbyt tłuste. Kosztują ok. 5 zł, może to trochę drogo, ale porównując np. Lays i ich skład oraz cenę, skuszę się kiedyś na tą zdrowszą wersję.

A sos wykorzystałam do kurczaka z bakłażanem:

Okej, z wyglądu szału nie ma, ale było pyszne :) Ostatnio znalazłam sos curry z Łowicza, który smakuje niemal identycznie.

A co Wy nowego wypróbowaliście? Co polecacie? :)


11 komentarzy:

  1. kompletnie oduczyłam się pić słodkie napoje, już nie potrafię się nimi napić. Po jednym łyczku czuję, jakbym miała pustynię w buzi ;P
    U mnie do picia sprawdza się tylko woda i herbata, ale jestem nudna ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam chipsy warzywne ! jak jestem w Dublinie to kupuję je w Lidlu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem niezłe są te chipsy. Reszty jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się najbardziej podoba właśnie curry, chętnie bym taką miseczkę zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sosu nie próbowałam, napój z Arizony lubię, a w szczególności ten zielony z kwiatami wiśni, a chipsy chętnie spróbuję. Gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...