piątek, 27 lutego 2015

Serniczek bananowy


Pomysł na naprawdę szybki deser. Ola prosiła o przepis, to proszę (chociaż w tym momencie 'przepis' to chyba za duże słowo)!

Potrzebujemy:
  • twaróg (ja kupiłam z Piątnicy, opakowanie podobne do serka wiejskiego. Myślę, że zwykły twaróg w kostce sprawdzi się równie dobrze),
  • 2 - 3 banany, w zależności od twarogu,
  • 1 jajko,
  • cukier/słodzik/miód lub nic, jeśli wystarczy Wam słodki smak bananów,
  • dodatki - wszystko zależy od Was! Cynamon, orzechy, owoce, wszystko się nadaje.
Przygotowanie banalnie proste - wszystko blendujemy, przekładamy na blaszkę czy formę silikonową i pieczemy 40-60 minut, w zależności od pierwotnej konsystencji. :) 


Oczywiście nie jest to prawdziwy sernik, ale aktualnie naprawdę nie mam ani czasu, ani ochoty w zabawę w ciasta. A zdecydowanie wolę zrobić coś sama (chociaż przyznaję się bez bicia, podczas sesji na nowo zakochałam się w czekoladach).
Jeśli macie jakieś proste przepisy albo kombinacje smakowe, to czekam na propozycje :)


15 komentarzy:

  1. uwielbiam każde serniczki, a bananowe wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszny, zdrowy i można zajadać się nim do woli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sernik kocham, banany też...coś idealnego dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj wygląda smakowicie. W szczególności że jest bananowy to tym bardziej mnie kusi zmajstrowanie takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie, a do tego przepis jest tak prosty, że nawet mi powinien się udać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odlotowo wygląda, uwielbiam sernik, uwielbiam banany - wszystko jest na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę wypróbować. Studencka kieszeń nie ucierpi, piekarnik w akademiku powinien dać radę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę wypróbować. Studencka kieszeń nie ucierpi, piekarnik w akademiku powinien dać radę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę wypróbować!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://ogrodekzaoknem.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest pyszny,puszysty i bananowy

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/
    PS:Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...