piątek, 13 lutego 2015

Potrzebuję wakacji!!!

Ile ja bym teraz dała, aby tam wrócić... :)





18 komentarzy:

  1. Piękne widoki!

    Powiedz tez czemu Ci nie wychodzą naleśniki? Może wypróbuj mój przepis, bo to przepis od Babci! Przyznaje, ze mi kiedyś tez nie wychodziły z innych przepisów! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po części kwestia złej patelni (albo sobie to wmawiam haha), też robiłam z przepisu babci, ale mam zawsze problem z obracaniem naleśników :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę że w ogóle tam byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze zamawiam wyjazd rok wcześniej i dlatego wychodzi naprawdę niedrogo i można w tym czasie zaoszczędzić pieniądze :)

      Usuń
  3. Mam tą samą potrzebę. Sesja na uczelni tak wykańcza, ze potrzeba ogromnego urlopu, a tu tylko kilka dni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po sesji mam aż dwa dni wolnego, więc tyle co nic :)

      Usuń
  4. Eh jak ja tęsknię za latem, słońcem i upałami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wierz mi, że ja też ! Ostatnio już oglądałam swoje zdjęcia i tęsknię mega <3 na szczęście już niedługo jadę na deskę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne widoki <3 ja tęsknię, ale za taką wiosną z prawdziwego zdarzenia! Lato średnio lubię, bo niefajnie znoszę upały :( ale takimi 24 stopniami i lekkim słoneczkiem bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaak, uwielbiam wiosną chodzić rano na uczelnię i patrzeć, jak wszystko budzi się do życia :)

      Usuń
  7. też już marzę o wakacjach. ale najpierw -15 kg! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i widoki, ja też już tęsknię za wakacjami

    OdpowiedzUsuń
  9. Achh, a do wakacji jeszcze tyyyyle czasu..

    OdpowiedzUsuń
  10. Och no tak... wakacje, wakacje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...