piątek, 6 lutego 2015

Czas na sok!


Robot kuchenny, skład którego wchodzi typowy mikser, młynek i sokowirówka, mam od dawna. Ba, moja mama kupiła go po ślubie. ;) Ta maszyna jest nieśmiertelna i uważam, że warto ją będzie naprawiać niż kupować nowy. 
Sokowirówki nigdy nie testowałam. Ale styczeń za nami i w mojej głowie zbliża się wiosna, więc czas rozpocząć sokowanie. :) Na początek: marchewka i jabłko, do których na koniec dodałam pomarańczę.



Z produktów na pierwszy zdjęciu otrzymałam ogromną porcję soku. Mimo swojego wieku, sokowirówka sprawdza się idealnie, a resztki (miseczka po prawej) są suche. Użyłam ich jednak do owsianki, bo nie lubię jak się coś marnuje, a można skorzystać.

Czy znacie jakieś fajne połączenia warzywno-owocowe do soków? :)


12 komentarzy:

  1. świetny sok i super pomysł na wykorzystanie "resztek" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te resztki to samo zdrówko tak jak i sok, więc podwójny hit! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moi rodzice kupili ostatnio sokowirówkę i pijam soczki często ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio właśnie na jednym z blogów widziałam taki sok i naszła mnie ochota na taką owocowo-warzywną bombę z dzieciństwa :) Często piłam takie soki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki kolor! Tak, tak, te stare maszynki są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie stare maszynki są najlepsze, a takie soczki to niebo w gębie! spróbuj coś z kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez wierze w stare, dobre urzadzenia. My mamy 20 letnia pralke i dziala. Te dzisiejsze psuja sie po 2 latach, akurat po wygasnieciu gwarancji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, my przez 14 lat katowaliśmy i naprawialiśmy starą pralkę, bo takiej nigdy już się nie znajdzie :)

      Usuń
  8. Moja wysłużona sokowirówka najczęściej robi mi sok z jabłka, ale chętnie robię też marchewkę z jabłkiem. Dla mnie pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam soki, ale nie mam niestety sokowirówki :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...