piątek, 16 stycznia 2015

Wegetariańskie kotlety z ciecierzycy


Banalnie proste, że też wcześniej nie mogłam ich zrobić!

Składniki na kotlety:
  • ciecierzyca,
  • jajko,
  • odrobina mąki kukurydzianej,
  • przyprawy: sól, pieprz, chilli, czosnek.
Wykonanie jest dziecinnie proste: ciecierzycę zostawiamy na noc, aby się namoczyła. Następnie gotujemy ją przez ok. 1-1,5 godziny, aż zmięknie. Odcedzamy, wrzucamy do blendera (albo rozgniatamy ręcznie), dodajemy przyprawy i jajko. Formujemy kotleciki, obtaczamy w mące i smażymy na oliwie lub pieczemy.

A jakie są wasze plany na weekendowe obiady? :)


14 komentarzy:

  1. Bardzo apetyczne wyglądają te kotlety :D

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie strasznie proste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie idealny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kotlety, na pewno bardzo smaczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę! Jakie proste kotleciki w sam raz na piątkowy obiad!

    Pozdrawiam

    fitfunmamarun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie! Nie ma to jak solidny wege obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie banalne, a ja zawsze odkładam na później :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dosć że proste to i smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zamiast kotletów zrobiłam sobie krem z ciecierzycy [ciecierzyca z puszki oczywiście :D ]. Polecam, bo genialny, jak te kotlety!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądaj super , szkoda że nie mam ciecierzycy w domu od razu bym je dziś zrobiła, ale nic straconego :) może jutro

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam. Uwielbiam takie placuszki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...