piątek, 23 stycznia 2015

Najprostsze naleśniki na świecie :)

Takiego tempa w życiu nie miałam od dawna. Nie mam nawet czasu zjeść porządnego śniadania, a co dopiero myśleć o pysznych obiadkach i kolacjach. :) Jakiś czas temu na kanale Blogilates odkryłam, że można zrobić banalnie proste pancakes, składające się, uwaga, jedynie z jajek i bananów. Dodałam jeszcze troszkę proszku do pieczenia i miodu na wierzch.
Oczywiście jak to u mnie, musiały się troszkę spalić, ale były pyszne :)





Obiecuję, że w ten weekend powolutku nadrobię zaległości na Waszych blogach. Póki co idę szybko coś sobie upichcić na obiad. :)

20 komentarzy:

  1. Próbowałam już kiedyś tych placuszków, sa pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie umiem smażyć naleśników i zawsze mi pokraki wychodzą ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam je, ale denerwuje się za każdym razem gdy trzeba je przewrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam tendencje do przypalania placków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam je i są zaskakująco smaczne :D Powodzenia w nauce

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm..... naleśniki wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadłam i są pyszne :) Wiesz jeśli nie uzywasz mąki to proszek do pieczenia jest zbędny :) On wchodzi w reakcje z mąką i wtedy ciasto rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a ja bezmyślnie wrzuciłam :) Jeszcze długa droga przede mną w nauce przyrządzania deserów :D

      Usuń
  8. Zawsze chciałam zrobić sobie taką stertę pancakesów i zjeść z syropem klonowym... Mniaaaaam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłam w podstawówce na topie były tzw "księgi prawdy" czyli w sumie zeszyty zapisane różnymi bzdurnymi pytaniami na które trzeba było odpowiadać. Pamiętam że na pytanie: "Gdybyś miała wybrać jedną potrawę którą będziesz jadła do końca życia, co by to było?" napisałam że NALEŚNIKI ;) paradoksalnie, nigdy nie próbowałam takiej "piętrowej wersji" ;)
    ________

    Natalia, http://pieceofsimplicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...