sobota, 10 stycznia 2015

Czas wziąć się w garść :)

Moi ulubieńcy: książki, krem do rąk o zapachu miętowych ciasteczek i nowy kalendarz :)

Wolne się już się dla mnie skończyły. A jako, że nie mam w tym roku żadnych ferii zimowych, musiałam wykorzystać te dni na 100%. Mam nadzieję, że Wy już się wdrożyliście i zaczęliście 2015 rok na pełnych obrotach, z uśmiechem na twarzy. :)
Trzymajcie za mnie kciuki, styczeń i luty nie będzie dla mnie łaskawy, zarówno na uczelni, jak i w życiu osobistym. Dzięki Wam mam zawsze więcej siły i radości. Zrobię wszystko co w mojej mocy, by posty pojawiały się regularnie. :)

16 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za wszystko ;)
    [skąd kalendarz i krem? :P]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz z Biedronki, a krem to prezent od chłopaka :) Jest z firmy It's Skin :)

      Usuń
    2. No nie... takie cuda mieli w Biedrze i nie widziałam :/

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki a kalendarz śliczny.. Mi też się podobał w B :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kalendarz jest uroczy <3
    Życzę powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takim kalendarzem aż miło się organizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnie jak u mnie - te 2 miesiące będą bardzo trudne, mnóstwo zaliczeń, projektów, warsztatów, wolontariatu. mało czasu, a w dodatku operacja, którą już zaczynam się stresować.
    Ale damy radę!
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tata ma pojutrze operację i dlatego też odczuwam duży stres, więc dokładnie mogę sobie wyobrazić jak się czujesz. Trzymam mocno kciuki, aby wszystko powolutku się układało, przesyłam mnóstwo pozytywnej energii!!!

      Usuń
  7. Kalendarze z Biedry najlepsze na świecie! Sama mam i nie zamieniłabym na żaden inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki ten kalendarz :D trzymam kciuki za powodzenie w najbliższych miesiącach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten krem wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...