niedziela, 21 grudnia 2014

Jak polubić się z Panią Zimą

Nigdy nie byłam i nie będę przyjaciółką zimy :) Chyba, że codziennie będzie świecić słońce, wtedy możemy się zaakceptować. Niestety silnie przeżywam depresję jesienno-zimową i ciężko mi jest skupić się na uczelni, zdrowym odżywianiu, ćwiczeniach i jeszcze pięknej aurze za oknem... Dlatego też, aby umilić jakoś czas i przeżyć tych kilka zimnych miesięcy bez większego uszczerbku na zdrowia, pokażę Wam kilka moich sposobów.

1. Pokochałam się z kocykiem i ciepłymi skarpetkami. Tak, ostatnio największą przyjemność sprawiają mi zakupy skarpetek... -.-


2. Dobra książka. Jako, że nie mam czasu na wymarzony relaks przed książką, czytam codziennie chociaż kilka stron przed snem. Dodatkowo pomaga mi to zasnąć.
3. Rozgrzewające jedzenie. Czyli pieprz, chilli, imbir, cynamon idą w ruch!
4. Herbatki, kawki, czekolady. Tu komentarz jest zbędny - uwielbiam je pić w ciągu całego roku, ale zimą nie muszę szukać powodów do picia czekolady :)


A jakie są Wasze metody? 

12 komentarzy:

  1. wszystkie punkty trafione idealnie w moje przetrwanie zimy, niczym bear grylls :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U siebie na mieszkaniu mam tonę różnych przypraw, ale w domu rodzinnym... Zrobiłam duże zapasy, uwielbiam przyprawiać! :) Ale w przeciwieństwie do Ciebie w sumie lubię zimę :)
    Wesołych Świąt Kochana! *:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och to zazdroszczę, że lubisz zimę! :) Wesołych Świąt :*

      Usuń
  3. Skarpetki czadowe. Sama sięzaopatruję w takie coraz fikuśniejsze - wielkie futrzaste, mniejsze w panterkę. Zupa gulaszowa, gorąca czekolada i domowej roboty grzaniec. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, gulasz domowej roboty, najlepiej mocno pikantny <3 I ten grzaniec!

      Usuń
  4. Mam dokładnie te same metody co Ty :D a skarpety przeróżne uwielbiam - zwłaszcza świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem osamotniona z tym 'problemem' zimy :D

      Usuń
  5. Ja jeszcze lubie wieczorem ogladac filmy przy zapalonej choince! :) Wesolych Swiat! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, u mnie co roku musi być 'Love actually' :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...