poniedziałek, 22 grudnia 2014

Ciasteczka pomarańczowe!

Nie jestem dobra w robieniu wszelkiego rodzaju deserów, ale te ciasteczka wyszły po prostu obłędne! I ten zapach w kuchni... :)


Skorzystałam z przepisu nissiax83, tylko wprowadziłam drobne zmiany: dodałam tylko cynamon, nie dodawałam ekstraktu waniliowego ani puree z dyni, a siemię lniane zastąpiłam jajkiem. Piekłam przez 15 minut w temperaturze 190 stopni bez termoobiegu. 
Oczywiście jak to u mnie, kształt ciasteczek jak zwykle odbiega od wymarzonej postaci, ale wyszły pyszne - kruche na zewnątrz i miękkie w środku. W sam raz do popołudniowej kawy. :)




Wigilia 2014 Korzenne przysmaki

11 komentarzy:

  1. mmm z chęcią zjadłabym takie ciasteczka, a zbliża się pora podwieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie zachęcamy do dodania przepisu do akcji „Potrawy świąteczne” na zBLOGowanych. Gromadzimy tam wszystkie najciekawsze świąteczne potrawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale musiało pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciasteczka, oj już czuję jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne i musiały pachnieć obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd się nie liczy - ważne że słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomarańcz potrafi dodać konkretnego aromatu do takich wypieków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie o takie ciasteczkami chodziło kruche i pyszneee;) wyprbuje perzepis!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomarańczowych rzeczy nie lubię ale gdyby były bez niej porwałabym całą blachę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha gdybyś widziała jakie mi czasem mutanty wychodzą, jak ciasyo się zleje. :D Ciasteczka muszą być pyszne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aromatyczne ciasteczka.....jak przejść obok nich obojętnie ? :D No ja nie mam pojęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...