sobota, 1 listopada 2014

Być szczęśliwym każdego dnia?



Przez cały tydzień mamy lepsze i gorsze dni. Czasami nic ani nikt nie może nam zepsuć humoru. Innego razu nawet pogoda czy czyjś grymas sprawi, że odechciewa nam się wszystkiego. Do tego dochodzi wczesne wstawanie, praca, dodatkowe zajęcia, ćwiczenia, nauka...I chociaż robimy to, czego chcemy i zwykle lubimy, to po prostu często 'to nie jest dobry dzień'. Znasz to? Ja tak, aż za dobrze.
Dlatego od kilku miesięcy stosuję tą metodę - codziennie rano zadaję sobie jedno pytanie:

Jaka rzecz sprawi mi dzisiaj przyjemność?

I wykonuję tą rzecz, tak po prostu. Rano, po południu czy wieczorem, kiedy mam odrobinę czasu.
Proste? Oczywiście! Może to być dobra kawa, babeczka, maseczka na twarz, joga, spacer, czy gapienie się w ścianę przez godzinę. Cokolwiek, na co mam ochotę. Mimo, że jako student mam 'multitasking' w małym palcu, to zwykle nie mogę zrobić codziennie tyle dla siebie, ile bym chciała. Ale wystarczy tylko jedna rzecz, abym kładła się spać spokojniejsza i z uśmiechem na twarzy. :)


Obiecuję, że już niedługo ponadrabiam zaległości w blogowaniu, naprawdę! :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo często zapominam o takiej chwili dla siebie. Pora to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  2. gorzej tylko, jeżeli nie umiem sobie na to pytanie odpowiedzieć. albo odpowiedź brzmi: nic nie jest w stanie dzisiaj poprawić mi humoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chba każdy z nas ma taką rzecz, zajęcie, hobby co sprawia przyjemność i odpręża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy czasem potrzebuje takiej chwili wytchnienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio dla odprężenia postanowiłam przeczytać zaledwie rozdział książki i jak zwykle na tym nie poprzestałam.. i tak minęło kilka godzin. Chyba to sprawianie sobie przyjemności jest niebezpieeczne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi niesamowitą przyjemność sprawił maraton i te emocje nadal we mnie są - nawet czekolada tak nie uszczęśliwia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też staram się sprawiać sobie małe przyjemności :). Uwielbiam pomalować sobie paznokcie, wyjść na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja teraz też codziennie robię coś dla siebie by sprawiło mi to radość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, na pewno takie małe przyjemności wpływają pozytywnie na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. małe przyjemności czynią nas szczęśliwszym!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...