środa, 15 października 2014

Jajko zapiekane z awokado


Taka miseczka pozwoli dostarczyć Wam niemal wszystkie niezbędne składniki odżywcze. :)

Awokado kroimy na pół, dodajemy soli, pieprzu i odrobiny czosnku. Z folii aluminiowej tworzymy 'koszyczek' tak, aby awokado leżało poziomo. Ostrożnie dodajemy jajko i pieczemy przez ok. 15-20 minut. 
Bardzo dobrze komponuje się z rukolą, suszonymi pomidorami i pomidorem czekoladowym :)

Najbliższe 3 tygodnie będę miała wyjęte z życia, a to za sprawą uczelni, oczywiście. Trzymajcie kciuki, wysyłajcie pozytywną energię i dodawajcie mi sił, proszę :)


Czas na awokado

13 komentarzy:

  1. Fajna przystawka , na posiłek to troszkę za mało. Życzę powodzenia w życiu uczelnianym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowe i bardzo smaczne, uwielbiam takie dania!
    Kciuki trzymam bardzo mocno i mam nadzieję, że wszystko pójdzie jak z płatka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, nigdy jeszcze nie robiłam jajek zapiekanych, a tym bardziej z awokado!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pyszności! Mocno trzymam kciuki i wysyłam pozytywne fluidy :* Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  5. apetycznie wyglada,luknij do mnie na mini rozdanie annatygryss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! świetne! muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jaka, awokado... takiego połączenia jeszcze nie jadłam.
    To musi byc przepyszne!!!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. wielkie dzięki za tak smaczną kompozycje smakową, dodałabym tylko mój ulubiony dressing ziołowy Develey

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooo uwielbiam avocado zapiekane z jajkiem <3 coś pysznego!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...