piątek, 19 września 2014

7 faktów o mnie

Dziękuję eM i Natalii za nominacje :)

Zasady zabawy:
- nominować 15 blogów do wyróżnienia,
- poinformować wybranych przez siebie bloggerów o wyróżnieniu,
- wyłonić o sobie 7 faktów,
- podziękować Bloggerowi, który Cię nominował u niego na blogu, 
- zawiesić nagrodę na swoim blogu.


1. Rytuał picia kawy - piję zwykle jedną kawę, bez cukru i mleka. I po prostu muszę do tego mieć coś słodkiego to zjedzenia. Może to być kostka czekolady, herbatnik, cokolwiek drobnego. :)

2. Zimne stópki :) - nie ma mowy, żebym zasnęła, jeśli będę miała zimne stopy. Choruję na Hashimoto od wielu lat, dlatego stopy i dłonie mam często lodowate. Dlatego często jesienią i zimą muszę na noc nakładać... skarpetki.

3. Mam obsesję na tle swoich zębów, nie będę tego rozwijać :)

4. Zęby jak zęby, ale moja obsesja mycia rąk jest jeszcze gorsza.

5. Nienawidzę chodzić do sklepów w moim rodzinnym mieście. Lubię zakupy, jedzeniowe, ubraniowe, kosmetyczne... Ale po prostu kiedy widzę te dzikie tłumy w każdym sklepie, odechciewa się wszystkiego.

6. Kocham czytać książki i często za bardzo przywiązuję się do bohaterów. Pierwszy raz kiedy popłakałam się przy zakończeniu książki, było w dzieciństwie, gdy czytałam lekturę "Pies, który jeździł koleją".

7. Uwielbiam oglądać programy kulinarne, choćby były najbardziej wyreżyserowane na świecie :D


Nominuję:
2. Hanię
4. Magdę
6. Gumi
7. Anię
10. Anię
11. Nebeskaa
12. Karolinę
13. Justynę
15. Maję

Miłego dnia! :)



13 komentarzy:

  1. Za tłumami w sklepie sama nie przepadam :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :) oj też bardzo przywiązuję się do bohaterów książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :) To dla mnie wyróżnienie - miło, że o mnie pomyślałaś.. Odpowiem na pewno ale następnym razem :)

    Przy okazji mogłabyś usunąć weryfikacje komentarzy kodem? To utrudnia komentowanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, że mi o tym napisałaś, nie wiem od jak dawna (czy przypadkiem od początku prowadzenia bloga) to jest, ale wiem, że kiedyś to wyłączałam. Mnie też to czasem drażni, ale wychodzę teraz na hipokrytkę :D
      Już to naprawiłam, mam nadzieję :)

      Usuń
  4. dziękuję za nominację. w wolnej chwili chętnie napiszę o 7 faktach na swój temat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Nominowałam Cię do tej zabawy, ale widzę, że ktoś mnie uprzedził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za nomoinację:* z kawką mam to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dziękuję za nominację do zabawy! przyznam, że wybranie 7 faktów o sobie to nie lada zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)
      To prawda, ale za to jak miło będzie mi te fakty czytać! :)

      Usuń
  9. Też mam obsesję na punkcie zębów :D A co do tłumów- zgadzam się. Jakoś nieswojo się czuję, gdy z każdym krokiem muszę się o kogoś obijać. Wolę kameralne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jakoś nie przepadam za programami kulinarnymi... ale stopy też często mam zimne :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...