wtorek, 5 sierpnia 2014

88. Racuchy owsiane z bananem, masłem orzechowym i czekoladą

Mój mały eksperyment, ale o dziwo wyszedł bardzo smaczny :) Jako, że w domu nie miałam ani mąki, ani jajek (nie śmiejcie się!), a akurat jak nigdy miałam ochotę na pancakes, postanowiłam skorzystać z tego, co miałam. Do pancakes im daleko, ale wyszły naprawdę dobre i lekkie!


Składniki na 5 racuchów:
  • dojrzały banan,
  • pół szklanki płatków owsianych,
  • 3 łyżki siemienia lnianego,
  • jogurt naturalny - dodałam kilak łyżek, ale polecam po prostu dodawać na oko :),
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia,
  • pół łyżeczki cukru wanilinowego,
  • łyżeczka masła orzechowego,
  • 2 kostki czekolady.
Płatki owsiane i siemię lniane zmielić aż do uzyskania konsystencji a'la mąki. Banana rozgnieść widelcem, dodać kilka łyżek jogurtu, a następnie 'mąkę', proszek i cukier, dokładnie wymieszać. Czekoladę pokroić lub zetrzeć na tarce, dodać do mieszanki razem z masłem orzechowym. Smażyć na patelni z odrobinką masła lub oliwy, wystarczy ok. 2 minut na każdą stronę. Smacznego!


6 komentarzy:

  1. świetne te placuszki!
    jest banan, jest masło, musi być pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super rozwiązanie na śniadanie!

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pychota :) muszę sobie takie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio robiłam coś podobnego: owsiano- cynamonowe placuszki :)
    A ten przepis jest super inspiracją, muszę wypróbować!
    Zapraszam do mnie!
    http://beauty-and-diet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny! O tak, były naprawdę pyszne :)

    BeautyDiet: chyba na dniach muszę takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...