poniedziałek, 4 sierpnia 2014

87. Sprzęt do ćwiczeń

Właśnie stwierdziłam, że mam więcej ubrań do ćwiczeń niż samego 'sprzętu'. :)



Wysłużona mata do ćwiczeń, kupiona za 15 zł. Dzielnie mi służy od ponad roku, chociaż przydałaby się już jej wymiana. :) Marzy mi się mata albo do jogi, albo przynajmniej z innego materiału, bo niestety trochę się na niej ślizgam. Ale prawdopodobnie kupię sobie niedługo taką samą, tylko w innym kolorze. :)

Hantle 1 kg. Tak, takie mi na razie starczą. :) Podkreślam - zaczynałam od 0,5 kg! :) Chciałabym w przyszłości kupić cały 'zestaw' hantli, ale z tym jeszcze poczekam.

Jak widzicie naprawdę niewiele potrzeba. Kiedy nie miałam maty, wszystkie brzuszki i ćwiczenia na plecy wykonywałam na kocu. Za hantle służyły mi książki i butelki z wodą. Nie jest to bardzo zdrowe dla kręgosłupa i rąk, ale musiałam mieć 100% pewność, że będę ćwiczyć na tyle regularnie, by inwestować w cokolwiek.
Zachęcam więc po prostu do tego, by zacząć, a reszta przyjdzie sama. :)

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. taki prosty zestaw a można wykonać setki ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie chodzi :) marzy mi się jeszcze piłka do ćwiczeń, ale niestety nie mam na nią miejsca :D

      Usuń
  2. A ja zamiast maty mam dywan, a zamiast hantli butelki wody - wystarczy chcieć ćwiczyć a "sprzęt" sam się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo niewiele potrzeba do tego, aby ćwiczyć. To są tylko narzędzia pomocnicze. Ja używałam ciężkich książek zamiast ciężarków, zamiast maty był dywan i też fajnie się robiło pompeczki, a co tam... efekty i tak były :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...