niedziela, 3 sierpnia 2014

86. Ulubieńcy ostatnich tygodni

Zielona herbata z aloesem i cytryną. Przyznam szczerze, że nie wiem, ile w tej herbacie jest 'organiczności', ale jest bardzo dobra. :)


Mój ostatni faworyt, idealny na lato - woda z cytryną i kawałkami truskawek. Polecam też mrożone owoce!


Chipsy z jarmużu. Na początku nie byłam przekonana do ich smaku, ale po kilku próbach udało mi się. Jednak najbardziej wolę wrzucać go do zielonych koktajli albo po prostu na kanapki. :)

A czy Wy macie coś ciekawego w Waszych szafkach kuchennych? :)


4 komentarze:

  1. uwielbiam zielone herbaty chodz takiej nie piłam, skusiła bym sie na nia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog! Również jestem studentką i przyznam, że ten blog to na prawdę świetny pomysł. Z pewnością będę tu zaglądać częściej, więc dodaje Twój adres na swojego bloga monika-chodyna.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...