środa, 16 lipca 2014

83. Jak przygotować się na 35-godzinną podróż autobusem? :)

Już za dwa dni wyjeżdżam na dłuuugo oczekiwane wakacje. Bardzo możliwe, że niedługo będę narzekać na greckie upały, ale póki co czekam na ten wyjazd z niecierpliwością. :)

Niestety na taką podróż, szczególnie autobusem, nie mogę za bardzo pozwolić na świetne jedzenie. Nie mam możliwości zabrania ze sobą torby-lodówki, ani nawet przygotowania jakiegoś porządnego dania - może by się nie zepsuło, ale raczej nie miałabym apetytu :)
A jako, że czasem trzeba wybierać mniejsze zło, przedstawiam Wam to, co biorę ze sobą w podróż (poniżej dopisałam to, co przygotuję jeszcze tuż przed wyjazdem):


Nie jest to dużo, ponieważ:
a) podróż jest zaplanowana na dwie noce i jeden dzień. Jako, że w nocy za wiele jeść nie będę, przygotowałam porcję jedzenia na jeden dzień,
b) jest zaplanowany postój na normalny obiad,
c) zabieram ze sobą 2-3 kanapki i całe pudełko z ogórkami, papryką i marchewką. Będę chrupać jak królik. :)
Z doświadczenia wiem, że i tak po podróży co nieco mi zostanie. Jakoś nie mam wielkiego apetytu i jedyne co robię to czytam książki, podziwiam widoczki albo śpię. :)

Jedyne czym się nieco martwię to fakt, że nie planuję tam większego wysiłku fizycznego (pomijając długie spacery, kąpiel w morzu i kilka wycieczek górskich), ale myślę, że 2 tygodnie przerwy jeszcze nikomu krzywdy nie zrobiły. :)

A jakie Wy macie plany na najbliższy czas? :)

4 komentarze:

  1. Strasznie długa podróż, nie wolałabyś np. lecieć samolotem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że bym wolała, nawet 1000 razy! Ale finanse nistety nie pozwoliły :)

      Usuń
  2. Hm... Tytuł brzmi "Jak przygotować się na 35-godzinną podróż autobusem" i gdzie jest odpowiedź na pytanie? Po pierwsze nie przygotowałaś się na 35 godzin tylko jeden dzień, po drugie będą postoje z normalnym obiadem, po trzecie będzie nocleg a więc możliwość narobienia kolejnych zapasów. Na zdjęciu widać wafelki, orzeszki i wodę mineralną, piszesz że do tego zjesz dwie kanapki... hmm.. to jest zaplanowane jedzenie na 35 godzin? To co napisałaś nie wniosło zupełnie NIC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam ludzi, którzy wyrażają własne zdanie. Ale przed tym, jak coś piszesz, czytaj proszę, ze zrozumieniem: napisałam POSTÓJ na obiad (a nie postoje) i nigdzie nie wspomniałam o żadnym noclegu. Jechałam dwie noce i jeden dzień, a całe 35 godzin spędziłam w autobusie, a nie w hotelach.
      Jak dla mnie post odpowiada na pytanie i mam nadzieję, że niektórym też. Nie jest się w stanie dogodzić wszystkim ludziom. Pozdrawiam! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...