sobota, 28 czerwca 2014

80. Zoodles, czyli 'makaron' z cukinii


Szybszego obiadu chyba jeszcze nie zrobiłam. :)

Wykorzystałam jedną cukinię, którą dokładnie umyłam, a następnie za pomocą obieraczki stworzyłam cienkie paski. Następnie wrzuciłam na patelnię z jedną łyżeczką oliwy i podsmażyłam kilka minut (podobno można śmiało wrzucić paseczki do osolonej wody, ale sama tego nie robiłam). Do tego dwie łyżki pesto z bazylii, pomidorki i gotowe.

Myślę, że w wersji na grilla byłoby to również pyszne. :) Smacznego!

Dziękuję za taki miły odzew pod poprzednim postem! :) 

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście super szybki obiad, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...