sobota, 10 maja 2014

STUDENT'S LIFE: Co nowego w studenckiej lodówce :)

Wreszcie pamiętałam, aby zrobić zdjęcia zawartości mojej lodówki. :) Mam nadzieję, że może coś sobie wypatrzycie!





Niemal stała część programu to winogrona, ostatnio mogłabym je jeść bez przerwy :) Inne produkty godne studenckiego polecenia to:
- wędzony łosoś (za ok. 5 zł w Tesco),
- rukola,
- kiełki, szczególnie z brokuła,
- jarmuż! Zagościł na sklepowych biedronkowych półkach!
- seler - szczególnie jeśli przygotuję do tego jakiś dip. :)
- masło orzechowe - mój mały grzech, dodaję co jakiś czas po łyżce do owsianki albo zajadam z bananami lub jabłkami (tak, połączenie jabłka z tym masłem jest przepyszne! :)

A co Wy ciekawego kupiliście do wcinania? :)

Jeśli macie czas, zapraszam na stronę Policzmy się, bardzo ciekawa akcja.

5 komentarzy:

  1. Naprawdę jarmuż zawitał na biedronkowych półkach? Muszę koniecznie tam zajrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to ciekawe, poza rukolą i czasem, bardzo rzadko łososiem nie mam takich produktów w lodówie.
    Mam za to bazyliowy almette, serek śródziemnomorski z biedronki, taki do smarowania, polecam, ser żółty, szynkę, ogórki kiszone-musza być zawsze, majonez-też musi być,to u nas obowiązkowe pozycje ,reszta się zmienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się dzisiejsza lodóweczka. Ja mam więcej nabiału, lubię serki wiejski na przekąskę i mleko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...