środa, 19 lutego 2014

69. Muffinkowe brownies z nutellą

Pochwalę się moimi walentynkowymi babeczkami :) Fakt, nie należą one do dietetycznych, ale raz na jakiś czas można popełnić mały grzeszek!

 

Skorzystałam z przepisu Moje wypieki, jednak nieco go zmodyfikowałam. Do swojej masy dodałam całą tabliczkę gorzkiej i 3/4 tabliczki mlecznej czekolady, 1,5 szklanki mąki i płaską łyżeczkę proszku do pieczenia. I oczywiście zamiast typowych brownies, masę przełożyłam do papilotek. Muffinki piekłam przez 20 minut. Część z nich, już po ostygnięciu, pokryłam cienką warstwą Nutelli.

Ciężko było się powstrzymać, ale zjadłam tylko 2 babeczki. :)

4 komentarze:

  1. Kochana nasze móżgi stały się jednym jeśli chodzi o nutellę. <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była moja miłość od pierwszego zjedzenia :D

      Usuń
  2. Tak pysznie wyglądają,że aż ślinka cieknie, ale nie, nie mogę sobie na nie pozwolić :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...