sobota, 9 listopada 2013

55. Co nowego? :)

Przepraszam, nie wiem już który raz, za taką przerwę w blogowaniu. Myślałam, że kolejny rok studiów będzie nieco lżejszy, ale jak się okazało, jest trudno. Nie mam czasu na porządne wyspanie się i odpoczynek, co odbija się na blogu. Nazbierałam troszkę zdjęć, dlatego postaram się stopniowo dodawać posty, nawet bardzo krótkie. :)

Moja ukochana mieszanka śniadaniowa - płatki owsiane, otręby pszenne, siemię lniane. Słoik jest zawsze na bieżąco uzupełniany. :)

Wczorajsze śniadanie - kaszka manna z konfiturą malinową i banan.

Muszę przetrwać jeszcze kilka dni, a później nadrobię zaległości na Waszych blogach. A co u Was słychać? :)

Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. fajny ten słoik, też mam taką mieszankę ale w pudełku z ikei :P a co do studiów, też myślałam, że pierwszy rok najgorszy - ale nic bardziej mylnego :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój słoiczek też jest z ikei :) powodzenia na studiach! :)

      Usuń
  2. Jak dobrze że to nie tylko ja łudzę się że co roku na studiach będzie może troszkę łatwiej i mniej intensywnie :D Pozdrawiam ciepło, trzymaj się! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minął dopiero miesiąc, a ja już wysiadam :) a niestety słyszałam, że kolejny rok nie będzie wcale łatwiejszy, mam dość! :)

      Usuń
  3. Studiuj zdrowo! :D Po ilości przedmiotów i zaliczeń stwierdzam, iż mój drugi rok również nie będzie najłatwiejszy. Na całe szczęście gorączka jeszcze się nie zaczęła!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...