czwartek, 10 października 2013

52. Moje nowe odkrycia!


Moja ukochana kawa z łyżeczką cukru i śmietanką powoli odchodzi w niepamięć, od kiedy odkryłam i kupiłam 3 cudowne kawy: 
czekoladowo - miętową,
pomarańczę w czekoladzie,
orzech laskowy.
Pierwsze dwie są nierozpuszczalne, trzecia pozycja - rozpuszczalna. Wszystkie piję z płaską łyżeczką cukru, która idealnie podkreśla smak kawy. 

A jaką (i jak) kawę Wy pijecie? :)


Przepraszam za taki zastój, nie mam od tygodnia internetu, więc dodawanie postów jest utrudnione :)



8 komentarzy:

  1. Nie piję wcale, nie znoszę już samego zapachu kawy a co dopiero smak! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja żyję bez kawy, za to jestem maniakiem herbat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam herbatki, szczególnie te sypane o różnych smakach. Ale kawka musi być! :D

      Usuń
  3. Ja też rzadko piję kawę, ale zaintrygowały mnie podane przez CIebie smaki. Gdzie można takie dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kupiłam w warszawskiej galerii na stoisku, gdzie można było od razu poprosić o zmielenie. Nie pamiętam nazwy firmy, ale takie stoiska są w wielu galeriach :)

      Usuń
  4. Kawa z cukrem i śmietanką- raz na trzy miesiące :D
    Ale marzy mi się taka orzechowa- czuje, że sięgałabym po nią częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, wszyscy piszą, że nie przepadają za kawą, dziwnie się czuję! :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...