poniedziałek, 30 września 2013

49. Zwykłe - niezwykłe leczo


Jako dziecko nie cierpiałam lecza. No bo przecież jak to - warzywa na obiad? Koszmar! 
Jednak kilka miesięcy temu po prostu pokochałam ten obiad! A szczególnie, kiedy robi go moja babcia. Jednak czym się różni te leczo od innych? Jest robione na chudej kiełbasce drobiowej i dodane jest dużo świeżej papryczki chilli. :) Uwielbiam pikantne dania, więc taka opcja jest jak najbardziej przeze mnie akceptowana. 
Kilka porcji lecza dostałam od babci na studia - większość zamroziłam, a jedną porcję właśnie już zjadłam. :)
Teraz czas na kawę i zaczynamy naukę!

3 komentarze:

  1. Leczo pyszniutkie! :) Zwłaszcza na rozgrzewający obiad po powrocie do domu z chłodnego dworu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię leczo :) zapraszam na moją stronkę
    http://kulinarnerewolucjeanette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam leczo (a w szczególności takie z kabaczków)! :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...