sobota, 28 września 2013

STUDENT'S LIFE: lista zakupów

Od poniedziałku zaczynam już zajęcia, czas więc przejść się w weekend na zakupy. :) Przywiozę ze sobą sporo porcji obiadowych, dlatego też zamrażarkę będę uzupełniać w mniejszym stopniu.
Podstawą mojej diety śniadaniowej są aktualnie wszelkiego rodzaju owsianki, dlatego muszę zaopatrzyć się w podstawowe jej składniki. Obiady póki co mam z głowy. :) Takie typowe kolacje jem na studiach rzadko, zwykle jakiś serek wiejski czy sałatka - zależy co robię, czy ćwiczę, o której mam w planach iść spać. Dlatego też dzisiejsza lista zakupów na pewno będzie różnić się od kolejnych.


Dokupiłam jeszcze kilka cytryn, serek naturalny i kilka marchewek. Stopniowo lodówka będzie zapełniana, ale te składniki pozwolą mi przetrwać przez najbliższe kilka dni, kiedy to dopiero będę się rozkręcać na uczelni.
Jestem gotowa na walkę z zajęciami! :)

8 komentarzy:

  1. Po studencku - na bogato!
    Moja lodówka też już uzupełniona, ale jestem w domu! :D okazało się, że mój wydział zaczyna dopiero w środę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę tych kilku dodatkowych dni :) Tylko na mojej uczelni od poniedziałku :(

      Usuń
  2. Zajefajnie zrobiona lista zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez od srody zaczynam dopiero :D Ale juz zjechalam do Pyrlandii i lodowa pelna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę tych kilku dodatkowych dni wolnego :)

      Usuń
  4. Ja zaczynam od jutra i.. nie mogę się już doczekać. Już dawno nie miałam takiego kopa i energii do działania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, ale po dzisiejszych zajęciach, kiedy dowiedziałam się, ile nauki mnie znowu czeka, już straciłam ten zapał :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...