poniedziałek, 2 września 2013

22. Śniadanie na przeziębienie :)

Kiedy jestem przeziębiona i nie mam na nic siły, nie ma dla mnie nic lepszego jak jajecznica :) Nie mam pojęcia czemu!
Dzisiejsze śniadanie to jajecznica ze szpinakiem smażona na maśle, jabłko i herbata z miodem i malinami. Taka herbata strasznie rozgrzewa i jak dla mnie jest najlepszym ratunkiem gdy coś nas łapie :) Myślę, że za jakiś czas przedstawię Wam moje metody na powrót do zdrowia, szczególnie przydatne gdy jestem na studiach, sama, bez rosołu od Mamy :)


A jakie są Wasze śniadania kiedy nie macie siły podnieść się z łóżka? :)

2 komentarze:

  1. owsianka :) taka ciepła, rozgrzewa od środka, z owocami, miodem i bakaliami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sobie zrobię taką na drugie śniadanie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...