czwartek, 19 września 2013

42. Przekąski na podróż

Szybki post - czeka mnie 6-godzinna podróż :) A, że jak tylko wchodzę do autobusu / pociągu, to robię się głodna, trzeba się zaopatrzyć w przekąski*!


  • kawałki marchewki,
  • pieczona owsianka z bananem, śliwką i konfiturą żurawinową,
  • kanapki - z serkiem Bieluch, suszoną bazylią, oregano i siemieniem lnianym,
  • owoce,
  • woda,
  • mały grzeszek - batoniki :) 
Jak widać, podjadanie w podróży nie jest takie straszne i niezdrowe, jak się powszechnie sądzi. :)
A co Wy podjadacie w czasie podróży?

* przekąski - dla dwóch osób :)

12 komentarzy:

  1. Bo podjadanie w podróży może być pyszne ale i zdrowe! :) Ja w zależności o jakiej porze wyjeżdżam biorę zazwyczaj jogurt/owoce/kanapki/sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, to ja poproszę taką pieczoną owsiankę na wyjazd! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam szykować ''prowiant'' na podróż ;) zawsze mam przy tym pełno frajdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie kanapkę z jajkiem na twardo!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja same niezdrowe rzeczy, na pewno coś z czekoladą + jakiś napój zawierający kofeinę :) pozdrawiam, a bloga dodaję do obserwowanych, bo pewnie wielokrotnie skorzystam z kulinarnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo i nie dodaję, czemu nie można Cię obserwować? :(

      Usuń
    2. Dobrze, że napisałaś, nie wiem dlaczego tak jest, jak wrócę do domu to poszukam przyczyny i to naprawię :)

      Usuń
  6. Szczęśliwej podróży! :) I smacznego. :D

    @amanda możesz ręcznie dodać adres do obserwowanych blogów jeśli masz je w pasku bocznym swojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne, że nie jest, wystarczy tylko chcieć ! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. jak widać chcieć to móc:) ja bym pewnie dodała jeszcze batony zbożowe własnej roboty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wpadłam na to! Miałam mało czasu na przygotowanie, ale będę pamiętać następnym razem! :)

      Usuń
  9. Ja to na podróż najczęściej robię sobie różne placuszki na słodko lub na słono, pakuję do pojemniczka, do tego warzywka lub owoce i pyszne jedzonko :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://beauty-and-diet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...