wtorek, 3 września 2013

25. Łosoś wersja light

Jak pisałam wczoraj, filet z łososia, który kupuję, starcza mi na dwie porcje obiadowe. Dzisiaj nie zrobiłam nic oryginalnego, ale to właśnie proste przepisy doceniam najbardziej i chyba najlepiej mi smakują :)
Dlaczego wersja light? Nie dodawałam żadnego ryżu, kaszy czy ziemniaków. Dzisiaj będę jadła trochę smakołyków, dlatego też zostawię sobie miejsce na węglowodany na później :)


Składniki (na jedną porcję):
  • filet z łososia,
  • 1 pomidor,
  • 3 suszone pomidory w oliwie,
  • garść rukoli,
  • pół awokado,
  • pół limonki,
  • oliwa z oliwek,
  • sól, pieprz ziołowy.
Filet osuszamy ręcznikiem i z obu stron przyprawiam solą, pieprzem oraz skrapiam odrobiną soku z limonki. Smażymy z obu stron na odrobinie oliwy z oliwek. Do miseczki wrzucam wszystkie pozostałe składniki i dodaję odrobinę oliwy i resztę soku z limonki. Przekładam wszystko na talerz i gotowe :)
Oczywiście można do tego dorzucić ryżu czy ziemniaków, wedle gustu!






2 komentarze:

  1. wczoraj natrafiłam na twojego błoga i go pokochałam!!!
    będę na pewno korzystać z twoich propozycji!
    Pozdrawiam Monika ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...