niedziela, 1 września 2013

21. Kolejna potreningowa przekąska :)

Przepraszam za chwilowy zastój, ale nie uwierzę, że to napiszę w wakacje - przeziębiłam się! :) Dlatego też od kilku dni nie mam ani sił, ani pomysłów na dania czy przekąski. Ale już powoli wracam :)

Uwielbiam kawę i banany. A co może być lepszego od tych dwóch rzeczy? Koktajl bananowo - kawowy! Zrobiłam go dziś po godzinnych ćwiczeniach i zaraz postawił mnie na nogi :)



Składniki:
  • 1 banan,
  • szklanka mleka,
  • twaróg (ilość dowolna),
  • kawa (ilość dowolna, ja użyłam jednej łyżeczki, czyli tyle, ile piję na co dzień),
  • opcjonalnie cukier lub stewia (ja nie dodawałam nic ze względu na słodki smak bananów), siemię lniane, otręby pszenne.
Do szklanki wsypać kawę (i cukier, jeśli używasz), zalać odrobiną wrzątku i dolać nieco mleka, wymieszać. W blenderze zmiksuj banana, twaróg i mleko, następnie dodaj kawę, siemię i otręby. Zmiksuj jeszcze raz i gotowe :)


Jeśli chcesz, by koktajl był chłodniejszy, odstaw do lodówki lub dodaj wcześniej zamrożonego banana. Ja z tego zrezygnowałam ze względu na przeziębienie. :)

Trzymajcie się ciepło!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...