czwartek, 22 sierpnia 2013

Na sam początek...

Witajcie! Po wielu próbach i wahaniach postanowiłam spróbować swoich sił i założyć bloga. Pierwsze wpisy nigdy nie należą do najpiękniejszych i najambitniejszych, ale postaram się w wielkim skrócie opisać zamysł tej strony. Otóż jestem internetową maniaczką i przeglądam tysiące blogów, z których duża część dotyczy jedzenia. :) Znajduję mnóstwo wspaniałych przepisów (łatwiejszych i bardziej - jak dla mnie - skomplikowanych), ale wiele z nich po prostu nie jestem w stanie ich spróbować. Powód? Od października do czerwca jestem pełnoetatową studentką. :) I mimo moich najszczerszych chęci często nie mam ani czasu, ani sił na pichcenie. W tygodniu moim celem jest regularne i (w miarę) zdrowe odżywianie, a w weekendy chcę po prostu odpocząć. Dodatkowo ze względu na malutką kuchnię i małą ilość sprzętu, nie mam wielkiego pola do popisu. Jednak nie będę się nad tym mocno rozpisywać; myślę, że wiele osób dokładnie wie, o co chodzi... :)
Chciałabym, w miarę możliwości, pokazywać Wam to, co jadam na co dzień, w wakacje i (w szczególności) roku akademickim. Od pewnego czasu zaczęłam mocniej zwracać uwagę na to, co jem, z drugiej strony jestem ogromnym łasuchem, więc możecie się spodziewać różnych rzeczy. :) To, co przyrządzam, naprawdę nie wymaga dużo czasu i umiejętności. Jeśli ja potrafię to zrobić, Wy tym bardziej! :)
Mam nadzieję, że znajdziecie tu co nieco pomysłów i choć odrobinkę inspiracji. Liczę również na Waszą pomoc - trzymajcie za mnie kciuki!

2 komentarze:

  1. Jak do tej pory to ciekawe przepisy i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że sprostam oczekiwaniom! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...