poniedziałek, 26 sierpnia 2013

11. Hello Monday!


Jak chyba większość z nas nie przepadam za poniedziałkami :) W wakacje nie robi mi to większej różnicy (chociaż dzisiaj miałam pobudkę po 5), ale w ciągu roku akademickiego przeraża mnie wizja kolejnych 5 dni ciężkiej pracy. A weekendy też często nie są do odpoczynku, tylko do nadrobienia strat związanych z zajęciami na uczelni :)
Ale nie mogę sobie pozwolić, żeby poniedziałki psuły mi cały humor! Dlatego ważne jest śniadanie, które od razu postawi mnie na nogi. Dodatkowo gdy wiem, że jest zdrowe, od razu czuję się lepiej :)

Dzisiaj jedynie ogromna miseczka owoców i zielona herbata. W ciągu roku szkolnego polecam jednak dołożyć do tego porządną kanapkę :)

Trzymajcie się cieplutko i miłego dnia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...