piątek, 30 sierpnia 2013

19. Banan, maliny i ...szpinak?

Dzień dobry! Mam nadzieję, że jeszcze nie znudziliście się moimi śniadaniowymi postami :) Ale zapewniam Was, że to, co jem z rana, naprawdę jest zdrowe, pyszne i bardzo sycące.



Kanapki:
  • rozgniecione awokado (zamiast masła), sól, pieprz ziołowy,
  • rukola i szpinak,
  • plaster sera gouda z ziołami,
  • plaster szynki szwarcwaldzkiej.
Koktajl:
  • garść malin,
  • mały banan,
  • duża garść świeżego szpinaku,
  • odrobina mleka.
Nigdy jeszcze nie robiłam koktajlu ze szpinakiem, dlatego byłam strasznie ciekawa smaku. I było naprawdę pyszne! Na pewno będę go robiła jeszcze wiele razy, szczególnie, że mam ogromne opakowanie świeżego szpinaku w lodówce :)

A teraz pytanie do Was - z czym łączycie jeszcze szpinak w koktajlach? Chętnie wypróbuję Wasze pomysły :)


3 komentarze:

  1. Dla mnie to świetne, zdrowe śniadanie :]

    Banan, szpinak i orzechy włoskie! To moja miłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że dzisiaj będzie to u mnie wypróbowane :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...